Brioni…kolesarski safari po dinozavrovih stopinjah. - Mateja na poti.

sobota, 29. april 2017

Brioni…kolesarski safari po dinozavrovih stopinjah.


Pred leti sem Brione obiskala turistično…ladjica, vlakec, vodička, sladoled in nazaj. Takrat se me otočje ni potovalno niti malo dotaknilo, dokler nisem že pri vkrcavanju za nazaj videla družinice na kolesih. Takrat me je prešinilo…kaj vse bi lahko videla na otoku, če bi imela kolo! Vse tiste skrite kotičke, ki sem jih na hitro brzečem vlakcu ugledala le s kotičkom očesa v delčku sekunde…absolutno premalo za dušo, kot sem jaz. Moč mi daje pogled na naravo in potrebovala sem sprostitev!
 IMG_6662


Izposoja koles na Brionih.

Tokrat smo si planirali kolesarski ogled Brionov. Kolesa si lahko izposodiš na otoku, takšna brez menjalnikov, mestna, dvokolo, tudi otroška. Vsem je ugajalo neumorno poganjanje na pedala in veter v laseh. Nepopisno in nemogoče je vse poslikati. Definitivno priporočam vsem, ne zaradi nostalgije Tita, pač pa za doživetje nekaj kilometrov nekomercializirane Hrvaške obale. Za pogled na ostanke “jugoslovanskega vladarstva” in na rimljanske korenine. Vsekakor pa vsakega pritegne narava, pomlad, ko še trava zeleni.
IMG_6655
IMG_6659

Dinozavrove stopinje na obalah Brionskega otočja.

Na delu obale, ki je ograjen in ko vstopaš skozi visoka vrata, takoj pomisliš na Jurski park...nato najdemo prave stopnje dinozavrov.


 IMG_6676IMG_6691

IMG_6700
Ostanki starokrščanske triladijske bazilike.  

IMG_6694IMG_6702IMG_6711IMG_6724IMG_6730IMG_6735IMG_6736IMG_6741IMG_6745
IMG_6645
Na Brione je treba s kolesom!
Nasvet:
  • pri nakupu vstopnice v Fažani je potrebno povedati, da si boš na otoku izposodil kolo, saj potem ni doplačila…če tega ne urediš prej, te na otoku v izposojevalnici koles čaka cenik.
  • na otoku lahko potuješ brezplačno s turističnim vlakcem…pot le do safarija;
  • lahko pa najameš elektro golf vozilo;
  • parkirišče v Fažani je za AD 200 kn. Za cenejšo alternativo je treba najti bolj oddaljeno parkirišče. Mi smo parkirali na novo urejenem parkirišču (še ni vrisano v google maps), ni prepovedi za AD, 1h je 7 kn.

2 komentarja:

  1. O, hvala za idejo. Preveč časa je že minilo, kar smo bili na Brionih.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ste jo uspeli letos vključiti v načrte...sedaj po Londonu, Škotski bo vreme tapravo...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. Odgovorim vam v najkrajšem možnem času.